Splnili jsme si sen ještě z dob, kdy byl Smilebox terpve maličký. Starý italský karavan u nás prošel kompletní renovací a zabudovali jsme do něj naše fotící technologie. Nápad se zalíbil společnosti Ogilvy & Mather, která chtěla pro svého zákazníka zařídit focení, co se každému vryje do paměti. A tak vznikl celopolepený ovocný bonbón, který dělal velkou parádu na každé zastávce festivalu České Hrady.
8 zastávek = 16 dnů focení po celý den |
Fotky se přímo z akce nahrávaly na Tantum Natura microsite, kde probíhala soutěž o největší počet „lajků“ |
4 634 vyfocených fotek, 7 033 vytištěných |
6 424 získaných emailů |
Díky soutěži navštívilo webové stránky 37 507 lidí |
Připravovat Smilebox karavan na jeho úplně první jízdu byla pro mě celkem velká výzva. Muselo se myslet na každý detail a jsem vděčná za to, jaký jsme ve Smileboxu super tým, protože bez těch nápadů a podpory by určitě nevznikla tak parádní záležitost.